بچه های قشم

هان! این همان نسل پبروز


بچه های قشم

هان! این همان نسل پبروز

برای اصلاح جامعه دست از گله و شکایت بردارید و سهم خود را به خوبی ادا کنید.هرکسی باید از خودش شروع کند.
شما جامعه تان هستید...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
درج مطلب با نام خودتان:
ایمیل: holor@email.com

نویسندگان
داغ ترین نظرات
  • ۳۰ آذر ۹۲، ۰۱:۴۰ - M.Registry
    تشکر

سوال شرعی

دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۰۵ ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت علمای محترم

در یک روز کاری ساعت 7صبح میخواستم اتومبیلم را از پارکینگ بیرون بیاورم. دیدم ماشینی جلوی درب منزل راه را بر من بسته در همین لحظه یک رودانی به کمکم آمد و با راهنمایی او و 19بار عقب و جلو کردن ماشین را از پارکینگ خارج کردم. از آنجا که خسته اش کرده بودم در راه خدا 5 هزار تومان  به او دادم.

مشکل اینجاست. حال که خواستم حرکت کنم، رودانی سوار همان ماشینی که راه را بر من بسته بود شد و حرکت کرد. آیا از نظر شرعی کشتن این شخص جایز نمیباشد؟؟!


  • مدیریت

سوال شرعی

جک

لطیفه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">