بچه های قشم

هان! این همان نسل پبروز


بچه های قشم

هان! این همان نسل پبروز

برای اصلاح جامعه دست از گله و شکایت بردارید و سهم خود را به خوبی ادا کنید.هرکسی باید از خودش شروع کند.
شما جامعه تان هستید...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
درج مطلب با نام خودتان:
ایمیل: holor@email.com

نویسندگان
داغ ترین نظرات
  • ۳۰ آذر ۹۲، ۰۱:۴۰ - M.Registry
    تشکر

هنوز هم تو دنیا دختر هست...!!

يكشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۵۱ ب.ظ

پسر خوب، داداش من...!

یه لحظه به حرفام گوش کن!!

من یه دخترم، از نظر تو ضعیفم ولى، با همین ضعیف بودنم توانایى نابود کردنتو دارم!!

پس...با من در نیوفت!!

وقتى بم میگى چقد بد تیپى... تیپت سادست... از تیپت خوشم نمیاد... به این توجه کن که:

من چرا باید تیپ بزنم؟!!  چرا خودمو خوشگل کنم؟!! واسه کی؟؟!!

واسه تووو؟!!      واسه امثال تو؟!       که چى بشه؟!

که بگى اووووف... چه شاخ بود؟!    چه دافی بود؟!!

نه داداش اشتباه گرفتى... من تیپم سادست... نه اینکه نتونم تیپ بزنما... نه...

ارزش من بالاتر از اینه که تو بخواى به چشم بد بهم نگاه کنى..!!!

فک کردى ساپورت پا کردن سخته؟!

فک کردى مانتو جلو باز یا مانتو تنگ و کوتاه پوشیدن سخته؟!!

نه والا آسونه اسونه ولى...

ولی من ارزشم خیلی بالاتر از اونه که... خودمو اینقدر آسون به حراج بزارم...

بله...من دختری هستم که فردا مادر شجاع ترین مردان و پاک دامن ترین زنان می شود...

بله... من دخترم


  • مدیریت

نظرات  (۱)

واقعا راست میگی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">