بچه های قشم

هان! این همان نسل پبروز


بچه های قشم

هان! این همان نسل پبروز

برای اصلاح جامعه دست از گله و شکایت بردارید و سهم خود را به خوبی ادا کنید.هرکسی باید از خودش شروع کند.
شما جامعه تان هستید...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
درج مطلب با نام خودتان:
ایمیل: holor@email.com

نویسندگان
داغ ترین نظرات
  • ۳۰ آذر ۹۲، ۰۱:۴۰ - M.Registry
    تشکر

حادثه رانندگی این بار برای جوانان هلر

پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲ ق.ظ

ارائه از: احسان/هلر


عادل زرنگ دانشجوی رشته برق و معین رحیمی دانشجوی رشته حسابداری       

3 مهر 1392 ساعت 11.30 دقیقه


به روایت خودشان...

ساعت نزدیک 11.30 دقیقه بود.

داشتیم از مدرسه فنی قشم به سمت هلر می آمدیم. چند نفری از دوستامون همراهمون بودند. من و معین با موتور من و اونا هرکدوم با موتور خودشون بودند.

داشتیم با سرعت 60-70 کیلومتر از پمپ بنزین طولا رد می شدیم حدودا یه 400 متری ازش گذشته بودیم که متوجه شدیم دوستامون بنزین تمام کردند.

من هم خیلی عادی خواستم سرعت موتور را کم کنم تا به کمک دوستانم برم که اینجا بود که معین از پشت سرم فریاد زد که عااااااادلللللل دیگر بعد از آن انگار به خواب رفتم ماشین هم چنان به ما برخورد کرده بود که من به یک سمت بی هوش و معین هم روی شیشه ماشین اقتاده بود.


تا چشم باز کردم دیدم دوستام و راننده ماشین که یه خانم قشمی بود بالای سرم ایستادند و طولی نکشید که آمبولانس اومد و راهی بیمارستان شدیم.

خوشبختانه بعد از 1 ساعتی منو مرخص کردند و معین هم که زیاد طوریش نشده بود همونجا موتور رو برداشته و رفته بود.


الان الحمدلله حالم خوبه فقط یکم زانوی راستم ورم کرده و یه خراش هایی برداشته، همچنین انگشت های هر دو دستم زخم شده و سمت راست سرم نزدیک به گیچگاه ورم کرده.

تصادف طولا     برای دیدن تصویر اصلی روی عکس کلیک نمایید


نظرات  (۳)

ممنون احسان جان از خبری که برا مون گذاشتین
پاسخ:
خواهش می کنم
کسایی که مایلند مطالب خودشون رو در وبلاگ درج کنند از طریق لینک های زیر اقدام نمایند.


بعد از ثبت نام لطفا نام کاربری خود را از طریق لینک ارسال مطلب برایمان ارسال نمایید
واقعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">